076 78 7777
info@optimus.md
Lu-Vi: 09:00 - 19:00
Sâ: 10:00 - 15:00

Deservirea echipamentului tehnic și outsource IT pentru persoane juridice

Suntem ProOptimus SRL. Activam din 2014. Oferim servicii de reparație, optimizare și achiziționare a tehnicii de calcul.
De ce ai nevoie de noi și cu ce putem ajuta afacerea ta?
Optimizăm întreg sistemul IT din compania ta astfel încăt:
✔️ Calculatoarele să funcționeze bine și fără erori;
✔️ Imprimantele să fie permanent încărcate și să funcționeze fără probleme;
✔️ Conexiunea la rețea și internet să funcționeze fără întreruperi;
✔️ În cazul achiziționării unor dispozitive noi, vă putem oferi cele mai mici prețuri la tehnica de calitate;
Lista completă a serviciilor pe care le prestăm pentru persoane juridice

Diagnosticarea și soluționarea defectelor fizice și mecanice:

- Reparația electronică a echipamentului;
- Înlocuirea componentelor în computere sau notebookuri;
- Restaurarea echipamentului în urma defectelor mecanice;

Solutionarea problemelor legate de programe:

- Restabilire și instalare de Windows, Linux, MacOS;
- Configurare și optimizare programe de lucru;
- Instalare și configurare antivirus;
- Configurarea securității la calculatoare;
- Instalare și setare Windows Server;
- Ridicare servere virtuale;
Și alte servicii personalizate la necesitatea fiecărui client;

Mentenanța imprimantelor:

- Alimentarea cartușelor;
- Regenerarea cartușelor;
- Profilaxia imprimantelor;
- Reparația imprimantelor 

Rețelistică:

- Trasarea rețelelor;
- Configurarea routere-lor;
- Interconectarea calculatoarelor;
- Setarea imprimantelor în rețea; 

Vânzare echipament la prețuri mici:

- Componente, accesorii și piese de schimb;
- Cartușe noi pentru imprimante;
- Calculatoare și monitoare;
- Imprimante și tehnică de birou;
- Servere și rețelistică;

Avantajele colaborării cu noi

Vorbim și limba engleză

Pe lângă limba română și rusă, putem comunica și în engleză în caz de necesitate

Oferim flexibilitate

Oferim mai multe modalități de conlucrare și colaborare

Oferim toate actele necesare

Facturi fiscale, acte de prestare a serviciilor, bonuri de casă, acte de defectare etc

Garanție reală

Oferim garantie de la 3 luni la toate serviciile

Prețuri cu reduceri la piese și componente

Avem contracte direct cu importatorii. Partenerilor noștri oferim prețuri bune la piese și tehnică (computere, monitoare, imprimante, cartușe, etc)

Modalitățile de colaborare pe care le putem propune

  1. Pe bază de abonament lunar. Detalii aici
  2. La solicitare, cu taxare la oră. Detalii aici

Detaliile abonamentului lunar

Dispozitive

Număr de unități

Preț per unitate

Computere sau notebook-uri
1 – 2 unități
3 – 5 unități
6 – 10 unități
11 – 20 unități
350 lei/un.
300 lei/un.
250 lei/un.
220 lei/un.
Servere fizice
1 – 2 unități
3 – 5 unități
400 lei/un.
350 lei/un.
Imprimante, scanere
1 – 2 unități
3 – 5 unități
6 - 10 unități
100 lei/un.
80 lei/un.
60 lei/un.
Routere, switch-uri
1 – 2 unități
3 – 5 unități
6 - 10 unități
50 lei/un.
40 lei/un.
35 lei/un.

Etapele implementării planului de conlucrare pe bază de abonament lunar

1

Auditul

- Inventarierea infrastructurii actuale;
- Aplicarea numerelor de serie pentru evidență;
- Depistarea punctelor slabe;
2

Crearea planului de optimizare a infrastructurii

- Identificarea necesităților companiei;
- Identificarea soluțiilor optime pentru a acoperi lacunele infrastructurii;
- Identificarea furnizorilor;
3

Implementarea planului de îmbunătățire a infrastructurii

- Achiziționarea echipamentului (dacă e necesar);
- Integrarea acestuia în infrastructura actuală (dacă e necesar);
- Testarea și lansarea;
4

Mentenanța propriu-zisă

- Aplicarea prevederilor contractuale;

Contractul de mentenanță presupune:

- Prima perioadă (în dependență de numărul de computere) minim un colaborator de-al nostru se va afla toată ziua la sediul beneficiarului pentru a seta toată infrastructura; 

- În perioada post-implementare vom face suport de la distanță sau ne vom deplasa la sediul beneficiarului după un grafic prestabilit sau la cerere;

- Vom face lucrările necesare pentru a preveni eventuale probleme (curățarea de praf, verificarea sistemelor de operare, etc);

- Vom organiza securitatea informatică internă pentru a evita scurgeri de date sau pierderi de informație;

- Vom organiza crearea copiilor de rezervă;

- Vom face mentenanța rețelei interne, vom trasa rețea unde va fi nevoie, vom conecta noi locuri de muncă conform planului de dezvoltare a companiei.

Detaliile prestării serviciilor la cerere, cu taxare la oră, pe bază de contract

Prețul Serviciilor

Indiferent de intervențiile necesare, taxa standart va fi:
200 lei/ora

Ce lucrari vor fi efectuate?

Soluționarea problemelor legate de programe, mentenanța periodică sau alte lucrări posibil de executat la sediul beneficiarului

Cind se presteaza serviciul?

La Solicitare

Unde se presteaza serviciul?

La sediu beneficiarului, în raza orașului Chișinău

Garanție pentru lucrările executate

de la 3 luni în dependență de serviciul propriu-zis

Specialiști Calificați și Experimentați

Lucrările vor fi efectuate de un expert în domeniu

Încă nu te-am convins să apelezi la noi
sau
mai ai întrebări suplimentare?

Solicită acum o consultație gratuită apăsând butonul de mai jos, sau scrie-ne direct în chat-ul live!
Vreau o consultație gratuită!

Companiile cu care deja avem parteneriate de prestare a serviciilor de Outsource IT

IPNA Teleradio
Rapidasig.md
Biroul Național de Statistică
Elefant.md
Camera de comerț și industrie
Colmed-Plus SRL
Cedacri International
Asociația surzilor din RM
Agenția națională pentru siguranța alimentelor
Fundația SOROS Moldova
© Optimus 2019 - Toate Drepturile Sunt Rezervate
clock-ophoneenvelopelocation-arrow linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram